top of page
Volontar1920.jpg

Välkomstcenter & Info

Ni möter och hjälper till att registrera våra internationella delegater och press. Ni är bekväma med att ge information och besvara frågor om evenemanget, programmet och staden. Kommunikationen sker framförallt på engelska men också på tyska och svenska. Språkkunskaper är därför meriterande. Det är också en stor fördel om några av er är eller har varit medarbetare på Region Gotland samt om ni har erfarenhet av liknande serviceuppdrag. Viktigt att vara stresstålig och bekväm i utåtriktat arbete. Ni bemannar med 2–4 personer personer arbetspass.


Ålder: Vi rekommenderar minst 23 år

Antal: Vi rekommenderar minst 12 personer som fördelar arbetet under hela evenemanget

Arvode: 8.300  kr (motsvarar ca 100kr/h/person).


Uppskattat tidsbehov:

Onsdag kl 14.00–19.00, 4 personer

Torsdag kl 09.00–17.00, 4 personer

Torsdag kl 17.00–20.00, 3 personer

Fredag kl 09.00–18.00, 2 personer

Lördag kl 10.00–14.00, 2 personer


Justeringar kan komma att göras om behoven ändras.

bottom of page